    From: "Mateo" <n...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustalanie terminu
    Date: Mon, 20 Jan 2003 13:51:39 +0100

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:03d501c2c08f$6726d650$a740200a@zm...

    > From: "Mateo" <n...@p...wp.pl>
    >
    > : Czy jesli w umowie jest zapisane "do 31.01.2003" (nie znalazlo sie
    tam
    > : slowo "wlacznie"), to termin uplywa z koncem 30.01 czy 31.01?
    >
    > 31.01
    >
    > : Gdzie ta
    > : kwestia jest prawnie uregulowana?
    >
    > w części ogólnej kodeksu cywilnego

    Masz na mysli art. 111? Wydaje mi sie, ze chodzi w nim raczej o sytuacje, w
    ktorej w umowie zapisano by np. "w ciagu 10 dni". Szczegolnie punkt 2 tego
    artykulu, ktory mowi o "poczatku terminu oznaczonego w dniach" sugeruje, ze
    ten artykul nie moze byc odpowiedzia na moje pytanie - no bo jak mozna mowic
    o "poczatku terminu do 31.01". Gdy rozpatrujemy termin np. 10 dni, to
    poczatek takiego terminu staje sie juz czyms sensownym.

    pzdr
    Mateo