    From: p3pE <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustalanie rozkładu czasu pracy.
    Date: Sun, 02 Sep 2007 18:44:14 +0200

    Jotte pisze:
    > Sprawa niełatwa. Spróbowałbym tak:
    > - najpierw art. 150 §1 KP;
    > - następnie ten sam artykuł §4;
    > - i wreszcie art. 104^3, czyli dwa tygodnie.
    > To trochę kombinowane, ale nic innego mi w tej chwili na myśl nie
    > przychodzi.

    Właśnie też tak to wykombinowałem no ale teraz jak dowieść w PIPie, że
    grafik jest podawany do wiadomości ostatniego dnia miesiąca. Jakieś
    oświadczenie pracowników czy coś wystarczy? No i czy ktoś próbował już
    taką sprawę załatwiać drogą prawną?

    Rozmawiałem na ten temat z kierowniczką sklepu, która stosuje taki
    proceder, ale to nic nie daje. Tak jakby nie można było co najmniej
    kilka dni wcześniej zaplanować grafika na kolejny miesiąc. Przecież to
    nie muszą być dwa tygodnie. Sklep otwarty do godz. 22. Raz nawet było
    tak, że ostatniego dnia miesiąca pracowałem do 20 i nie wiedziałem czy
    lub na którą mam przyjść następnego dnia.

    --
    Canon PowerShot S5 IS
    BC-700