  • 161. Data: 2006-06-01 10:03:54
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:e5lief$de3$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > A broń Boże!. Ale wszyscy rzucili się na wątkodawcę wmawiając mu
    > nadwrażliwość i panikarstwo.

    To jak masz zamiar nazwac chec "usmiercenia psa" ktory szczeka ?

    Daniel

  • 162. Data: 2006-06-01 10:14:52
    Temat: Re: Usmiercenie psa - final
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne że można codziennie się przestraszyć w tym samym miejscu tego
    > samego psa ale to chyba nie powód aby go uśpić?

    No, te psy o których ja piszę akurat pilnowały m.in. mojego samochodu, więc
    nie mogę być obiektywny :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 163. Data: 2006-06-01 11:53:30
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.06.2006 Grzesiex <x...@x...pl> napisał/a:

    > Moim zdaniem też, a zazwyczaj to bardziej trzepnięci są właściciele
    > niż ich psy. Chodzi mi o to autor wątku chyba trochę histeryzuje,
    > wszak jeśli wie że tam jest taki pies który go straszy to zamiast
    > wzywać policje i sądy na pomoc chyba lepiej było by po prostu przejść
    > na drugą stronę.

    Z postu autora wnoszę, że poruszał się po drodze PUBLICZNEJ, nie naruszając
    terenu cudzej posesji. Więc może mieć uzasadnione pragnienie, aby mu
    poruszania się po rzeczonej poblicznej drodze nie utrudniano. Po prostu.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 164. Data: 2006-06-01 12:02:06
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> wrote in message

> [...]
    > terenu cudzej posesji. Więc może mieć uzasadnione pragnienie, aby mu
    > poruszania się po rzeczonej poblicznej drodze nie utrudniano. Po prostu.

    Gdzie jest granica tego "utrudniania" ? Jak napisze ze nie lubi wrzaskliwych
    dzieci, to bawiace sie
    na czyjejs posecji dzieci tez bede takim utrudnieniem ?

    Daniel

  • 165. Data: 2006-06-01 13:15:16
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > Gdzie jest granica tego "utrudniania" ? Jak napisze ze nie lubi wrzaskliwych
    > dzieci, to bawiace sie
    > na czyjejs posecji dzieci tez bede takim utrudnieniem ?

    Jeśli dzieci te będą za każdym razem podbiegać do ogrodzenia i
    hałaśliwie wyzywać - to oczywiście.

    A tak właśnie zachowuje się taki niewyszkolony pies.

  • 166. Data: 2006-06-01 13:21:04
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.06.2006 Daniel Chlodzinski <d...@s...precz> napisał/a:

    > Gdzie jest granica tego "utrudniania" ? Jak napisze ze nie lubi wrzaskliwych
    > dzieci, to bawiace sie
    > na czyjejs posecji dzieci tez bede takim utrudnieniem ?

    Gdyby takie granice można było określić z ostrością żyletki - nie byłoby w
    zasadzie sporów między ludźmi, prawda? Wszelako sądzę, że daleko poza nią
    wykracza obecność agresywnego psiska, które - jak widać z wczorajszego postu
    - miało możliwości wydostać się poza ogrodzenie, i z tychże możliwości
    skorzystało?

    A dzieci należy wychowywać. Żeby nie były takie wrzaskliwe.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 167. Data: 2006-06-01 13:25:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > To jak masz zamiar nazwac chec "usmiercenia psa" ktory szczeka ?

    Odnosiłem się do tej części postu która stanowiła o problemie.

    Głupie pomysły na rozwiązanie problemu to już zupełnie inna historia.

    p. m.

  • 168. Data: 2006-06-01 13:35:17
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    > Gdyby takie granice można było określić z ostrością żyletki - nie byłoby w
    > zasadzie sporów między ludźmi, prawda? Wszelako sądzę, że daleko poza nią
    > wykracza obecność agresywnego psiska,

    Juz ktos sie Ciebie o to pytal, ale zapytam jeszcze raz - jaka wiedze i
    uprawnienia posiadasz aby twierdzic
    ze szczekajacy pies jest agresywny ? Serio pytam. Nie zastanowiles sie ze
    moze psy tak maja ze szczekaja,
    tak samo jak dzieci ze sie bawia glosno ?

    >które - jak widać z wczorajszego postu
    > - miało możliwości wydostać się poza ogrodzenie, i z tychże możliwości
    > skorzystało?
    TO co napisal tworca watku o pogryzieniu jest zbyt grubymi nicmi szyte aby
    traktowac to powaznie.
    Caly czas bronisz goscia ktory postanowil otruc (dosc bolesna i okrutna
    forma pozbawienia zycia) czyjes zwierze
    bo mu szczeka. Dziwne to, szczegolnie patrzac na nazwe grupy.

    > A dzieci należy wychowywać. Żeby nie były takie wrzaskliwe.
    Taaa, btw duzo juz tych nie wrzaskliwych dzieci wychowales ?

    Daniel

  • 169. Data: 2006-06-01 13:43:39
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    > Juz ktos sie Ciebie o to pytal, ale zapytam jeszcze raz - jaka wiedze i
    > uprawnienia posiadasz aby twierdzic
    > ze szczekajacy pies jest agresywny ? Serio pytam.

    Zwłaszcza, że najniebezpieczniejsze psy sa właśnie ciche, mało
    szczekające... Wiem z własnego doświadczenia.
    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 170. Data: 2006-06-01 13:49:23
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

> [...]
    > moze psy tak maja ze szczekaja,
    > tak samo jak dzieci ze sie bawia glosno ?

    Ty tylko udajesz takiego [censored] - czy też może jest gorzej, może Ty
    wcale nie musisz udawać? "Serio pytam".

    Jeśli pies rzuca się na parkan w kierunku przechodnia, hałaśliwie go
    oszczekując, i wręcz - jak wynika z postu inicjatora wątku - wręcz usiłuje
    pzeskoczyć ogrodzenie - to co, to według Ciebie NIE JEST zachowanie
    agresywne? "Serio pytam".

    > TO co napisal tworca watku o pogryzieniu jest zbyt grubymi nicmi szyte aby
    > traktowac to powaznie.

    To Ty tak twierdzisz. Ja nie mam podstaw, żeby zarzucać gościowi kłamstwo.

    > Caly czas bronisz goscia ktory postanowil otruc (dosc bolesna i okrutna
    > forma pozbawienia zycia) czyjes zwierze
    > bo mu szczeka. Dziwne to, szczegolnie patrzac na nazwe grupy.

    Nie "bo mu szczeka". Przeczytaj post zapoczątkowujący wątek (a i ten, który
    winien go zakończyć) - i nie pisz bzdur.

    > Taaa, btw duzo juz tych nie wrzaskliwych dzieci wychowales ?

    A to trzeba dużo dzieci wychować, żeby wiedzieć tak oczywiste rzeczy? "Serio
    pytam".
    --
    pozdrowienia

    Z.