eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Date: Sat, 13 Apr 2013 20:17:51 +0200

    W dniu 13.04.2013 19:54, z pisze:

    > Akurat w tą aferę jest ździebko zamieszany :-)

    Och?

    > No to może to jest dyskryminacja. Czas domagać się równych praw skoro to
    > takie modne. :-)

    Np. praw jazdy dla niewidomych?

    Ooo! Domagam się w takim razie becikowego na moje koty, a co! Są dla
    mnie jak dzieci ;->

    > Toć ja to wiem tylko tych zaległości by prawie nie było (1 rok)

    1500zł za rok? Coś kręcisz...

    > Nie miałem pojęcia że tych wyłączeń jest aż tyle.
    > Wiem nieznajomość prawa... blebleble :-)

    Nie "ble, ble" tylko czytaj a jak nie umiesz to poproś kogoś, kto umie.

    > Krajowa rada podobno może dużo w indywidualnych przypadkach.
    > Dzwonić, pisać czy już po ptokach?

    Skoro trafiło to do egzekucji przez fiskusa, to znaczy że wcześniejsze
    wezwania do zapłaty były rutynowo olewane.

    I nie wiem jak skład KRRiTV, ale ja byłbym stanowczo mniej przychylnie
    nastawiony do palantów, którzy wcześniej olewali spokojne wezwania, a
    lament zrobili dopiero, jak im ktoś konto zajął.

    > PS. Piszę aferę. Jak znam życie to niedługo się rozpęta bo takie łatwe
    > egzekwowanie kasy od najbiedniejszych (przypominam 700zł/mies.) na pewno
    > wzbudzi sprzeciw społeczny. A jak wiadomo obecna władza dba o słupki.:-)

    Każda władza w (tfu) demokracji dba o słupki. A że niestety każdy
    egoistyczny idiota może głosować, to skutki są jakie są.

    Np. marnowanie podatków na idiotów, którzy na terenach zalewowych nie
    pomyśleli o ubezpieczeniu od powodzi.

    Prywatnie mam nadzieję, że urząd nie popuści.