    From: "Lienka" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzedniczka - "Kieszonkowiec"
    Date: 26 Jun 2006 15:07:49 -0700

    > Czyli jak rozumiem masz dwie niezależne sprawy (popraw jeśli coś źle
    > zrozumiałem):
    > 1. Wniosek o umorzenie opłaty. Ten jak rozumiem został odrzucony. To od
    > tego się odwoływałaś do SKO. Z odmową już się pogodziłaś.

    Nie. Wniosek o umorzenie pisalam jeszcze w 2002, przed dniem kiedy jej
    dalam tych 300zl i dostalam do rak decyzje. (jest zasada, ze decyzje
    nie moge odebrac przed zaplaceniem)
    Na poczatku watku opisuje to dlatego, bo normalna procedura jest taka,
    ze te pieniadze sie wplaca na konto urzedu...a nie do rak urzednika...
    Teraz prosze w moich wnioskach i odwolaniach o rozpatrzenie mojej
    sprawy - ze ona pozniej nie wplacila te pieniadze tam gdzie powinna.
    Ale wszyscy mi tylko odpisuja, ze nie stwierdzili u mnie ubostwo i ze
    powinnam tych 300zl wplacic wraz z odsetkami, bo inaczej rozpoczna
    postepowanie egzekucyjne. Nikogo nie obchodzi i nikt ani len nie
    wspomnie o tym, ze ja te pieniadze zaplacilam!

    > 2. Żądanie ponownej zapłaty opłaty skarbowej, którą już wpłaciłaś.
    O to wlasnie caly czas chodzi chodzi.

    > W sprawie #2 nie ma sensu kursować po urzędach i dyskutować z
    > urzędnikami. Po prostu wyślij im listem poleconym informację, że opłatę
    > skarbową zapłaciłaś,
    Caly czas wszyscy ogladaja moj oryginal decyzji i prywatnie mi
    wspolczuja, ale zawsze dostaje tylko ponowne wezwanie do tej zaplaty...

    > W jakiej formie żądali od Ciebie ponownej zapłaty? Dostałaś jakieś pisma
    > w tej sprawie (jakie?), czy wszystko ustnie?
    Wszystko pisemnie.
    Najpierw z Urzedu dla obcokrajowcow
    Pozniej z Wydzialu Podatkow i Oplat = decyzja prezydenta miasta Krakowa
    Teraz decyzje podtrzymalo Kolegium odwolawcze

    Tak ja juz nie wiem do kogo sie zwrocic o pomoc. Czy naprawde mam to
    zglosic jako przestepstwo na policje?
    Ale ja teraz na 3 miesiace wyjezdzam. I nie bede mogla sie tym teraz
    zajmowac zpoza granicy...
    Moze mi do mieszkania sila wejsc komornik i zabrac cos poki mnie nie
    bedzie?