    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzedniczka - "Kieszonkowiec"
    Date: Fri, 23 Jun 2006 23:51:59 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Lienka [###c...@w...pl.###] napisał:
    >
    > Skoro masz odręczne potwierdzenie na decyzji o wpłacie pieniędzy, a
    > pieniądze - jak twierdzi urząd - nie wpłynęły, to:

    Chyba nie ma. Z tego co zrozumiałem tym dowodem ma niby być wpisanie
    daty na decyzji, a data na decyzji to tylko data.

    > 1) Powiadom urząd, ze Ty wpłaciłaś, na co masz dowód w postaci wizy na
    > dokumencie i niech sobie zatem ścigają pracownika, a jeśli będą
    > napierać dalej, to:
    >
    > 2) udaj się do najbliższej jednostki Policji i złóż zawiadomienie o
    > przestępstwie.

    Moja rada jest inna. Widać tam gdzie mieszka Lienka, obcokrajowców,
    zwłaszcza tych ze wschodu, traktuje się delikatnie mówiąc inaczej. I nie
    ma co się kopać z koniem, bo więcej można sobie biedy napytać niż
    wywalczyć. Ostatecznie może się okazać że zwrócą pieniądze, ale już
    wskutek prowadzenia walki z zagranicy, bo w międzyczasie z jakichś
    powodów okaże się że dalszy pobyt czasowy jest sprzeczny z interesem
    Najjaśniejszej.

    Najlepiej to przenieść się do województwa gdzie traktują obcokrajowców
    jak ludzi. Serio mówię ....

    p. m.