  • 1. Data: 2004-06-06 17:11:17
    Temat: Urząd skarbowy i zajecie konta
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem
    Zdarza mi sie dostac mandat od policji
    nie place go i czekam na poborce skarbowego
    Zawsze przychodzil i placilem z jakimis kosztami (okolo 6 zlotych od 100)
    Ale teraz US zajmuje mi konto bez zadnych informacji ze cos zalegam
    i bez mozliwosci zareagowania. Na dodatek wczesniej przychodzi pismo z banku
    ze przelanop pieniadze z zajecia niz zawiadomienie o zajeciu na ktorym jest
    napisane ze jest skuteczne od dnia doreczenia. WIec jak to jest?? US moze
    sobie tak zajmowac konto bez wczesniejszego przypomnienia o dlugu?
    Pytam bo przeciez jakis urzedas moze sie najzwyczajniej pomylic i zajac kase
    na koncie a pozniej wez to odkrecaj i czekaj na zwrot pieniedzy. Czy ktos
    sie orientuje w tym temacie? Czy najpierw US powinien przypomniec albo
    poinformaowac o powstalym zadluzeniu a dopiero pozniej zajmowac konto?
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 2. Data: 2004-06-06 17:27:48
    Temat: Re: Urząd skarbowy i zajecie konta
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Grzegorz S. wrote:
> [...]
    > sie orientuje w tym temacie? Czy najpierw US powinien przypomniec albo
    > poinformaowac o powstalym zadluzeniu a dopiero pozniej zajmowac konto?

    znowu się do mnie przyczepią ;) ale:
    trzeba było zapłacić

    a reszta - ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

    KG

  • 3. Data: 2004-06-06 17:31:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisane ze jest skuteczne od dnia doreczenia. WIec jak to jest?? US moze
    > sobie tak zajmowac konto bez wczesniejszego przypomnienia o dlugu?

    Nie DLUGU. To nie jest dlug, tylko egzekucja grzywny.

    > Pytam bo przeciez jakis urzedas moze sie najzwyczajniej pomylic i zajac
    kase
    > na koncie a pozniej wez to odkrecaj i czekaj na zwrot pieniedzy.

    A twój przypadek chyba pod taka sytuacje nie podpada, wiec nie teoretyzuj.

    > Czy ktos
    > sie orientuje w tym temacie? Czy najpierw US powinien przypomniec albo
    > poinformaowac o powstalym zadluzeniu a dopiero pozniej zajmowac konto?

    To ty masz pamietac o zaplacie grzywny. Nikt ci nie bedzie przypominal.
    Skonczylo sie cwaniakowate nieplacenie mandatów. Skarb Panstwa nie bedzie
    cie wiecej sponsorowal (i tobie podobnych).

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-06-06 17:35:03
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    > To ty masz pamietac o zaplacie grzywny. Nikt ci nie bedzie przypominal.
    > Skonczylo sie cwaniakowate nieplacenie mandatów. Skarb Panstwa nie bedzie
    > cie wiecej sponsorowal (i tobie podobnych).

    Nikt nie pisal o nieplaceniu grzywny. Cwaniakiem to moze sam jestes skoro
    sadzac po sobie tak innych nazywasz. A skarb Panstwa mnie nigdy nie
    sponsorowal. Raczej bylo odwrotnie. Poza tym US moglby przypomniec mi o tym
    ze nie zaplacile. W koncu robi to za moje pieniadze i napewno nie za darmo
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 5. Data: 2004-06-06 18:03:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Nikt nie pisal o nieplaceniu grzywny.

    A czymze jest niezaplacony mandat?

    > sponsorowal. Raczej bylo odwrotnie. Poza tym US moglby przypomniec mi o
    tym
    > ze nie zaplacile.

    A niby dlaczego.

    > W koncu robi to za moje pieniadze

    Nie, robi to za moje pieniadze. Podatnika który oczekuje na wplywy do
    budzetu od piratów drogowych. Dlatego zgodnie z ordynacja minimalizuje
    koszty i sciaga z tych piratów najmniejszym kosztem, a nie wysyla im
    'przypomnienie' w postaci wizyty komornika.

    Jestes bezczelny, bo nie dosc ze lamiesz przepisy notorycznie, nie placisz
    przyjetych mandatów to jeszcze pyskujesz. Typowy nowopolaczek.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-06-06 20:11:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Grzegorz S. napisał:
    [..]
    > US moze sobie tak zajmowac konto bez wczesniejszego przypomnienia o dlugu?

    Oczywiście. To policyjne państwo, więc co Cię dziwi?

    zdziwiony
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 7. Data: 2004-06-07 06:13:27
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Nie, robi to za moje pieniadze.

    I ile straciles na tym, ze US pobral lub nie
    pobral pieniedzy z mandatu?

    >Podatnika który oczekuje na wplywy do
    > budzetu od piratów drogowych.

    Czy Ty sie dobrze czujesz?!
    Naprawde wierzysz w to, ze sa podatnicy
    czekajacy na wplywy budzetowe z tytulu mandatow?
    Oprocz Ciebie oczywiscie.

    > Jestes bezczelny, bo nie dosc ze lamiesz przepisy notorycznie, nie placisz
    > przyjetych mandatów to jeszcze pyskujesz. Typowy nowopolaczek.
    >
    > --

    Taki jezyk wypowiedzi swiadczy tylko o Tobie.

    WOJSAL

  • 8. Data: 2004-06-07 06:17:10
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > To ty masz pamietac o zaplacie grzywny. Nikt ci nie bedzie przypominal.
    > Skonczylo sie cwaniakowate nieplacenie mandatów. Skarb Panstwa nie bedzie
    > cie wiecej sponsorowal (i tobie podobnych).

    Chyba jednak nie wiesz co to jest sponsoring.
    Uchylanie sie od placenia mandatu, czy tez placenie
    po terminie, nie ma nic wspolnego ze sponsoringiem
    US.

    Jesli zas idzie o sponsoring, to my, obywatele,
    placacy podatki, a nie pracujacy w budzetowce
    sponsorujemy Skarb Panstwa i kupe urzednikow
    panstwowych. Tych potrzebnych i tych niepotrzebnych.
    Tych solidnych i tych nieuczciwych.
    To obywatele sa sponsorami Skarbu Panstwa
    a nie na odwrot.

    WOJSAL

  • 9. Data: 2004-06-07 06:22:13
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    WOJSAL wrote:
    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > I ile straciles na tym, ze US pobral lub nie
    > pobral pieniedzy z mandatu?

    Czyste prześcieradło w szpitalu, jeden patrol policji na ulicy...
    dużo by można jeszcze wymieniać

    > Czy Ty sie dobrze czujesz?!
    > Naprawde wierzysz w to, ze sa podatnicy
    > czekajacy na wplywy budzetowe z tytulu mandatow?
    > Oprocz Ciebie oczywiscie.

    Jaki jest % udział kwot ściąganych w mandatach w budżecie państwa i
    gminy i ile to wynosi kwotowo.
    Wiesz? Bo chyba nie.

    > Taki jezyk wypowiedzi swiadczy tylko o Tobie.

    Przyganiał kocioł garnkowi.

  • 10. Data: 2004-06-07 06:26:25
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Czyste prześcieradło w szpitalu, jeden patrol policji na ulicy...
    > dużo by można jeszcze wymieniać

    Przy zalozeniu, ze mandat idzie na takie potrzeby.
    A jak idzie na premie dla urzedasow?
    A jak idzie na dotacje do partii?
    A jak idzie na rozne balangi urzedasow?

    > Jaki jest % udział kwot ściąganych w mandatach w budżecie państwa i
    > gminy i ile to wynosi kwotowo.
    > Wiesz? Bo chyba nie.

    Wiesz jaki % wplywow idzie na utrzymanie
    armii niepotrzebnych urzedasow?

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    Ja nikogo bynajmniej nie obrazam, nie uzywam epitetow.
    Co innego z kims sie nie zgadzac, a co innego
    epitety.

    WOJSAL