    From: "miffy" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop oklicznościowy?
    Date: Fri, 30 May 2008 15:06:47 +0200

    > "pracownika na czas obejmujący:
    > 2 dni - w razie ślubu pracownika lub urodzenia się jego dziecka albo
    > zgonu i pogrzebu małżonka pracownika lub jego dziecka, ojca, matki,
    > ojczyma lub macochy,
    > 1 dzień - w razie ślubu dziecka pracownika albo zgonu i pogrzebu jego
    > siostry, brata, teściowej, teścia, babki, dziadka, a także innej osoby
    > pozostającej na utrzymaniu pracownika lub pod jego bezpośrednią
    > opieką."

    A czy dziecku analogicznie należy sie 1 dzień wolny w przypaku ślubu
    rodzica?
    Wyglada mi to na to, że jak ktos pisał ten przepis, nie brał pod uwagę, że
    rodzic także może brac ślub. Skoro przysługuje wolne rodzicom za ślub dzieci
    to chyba dzieciom powinno tez przysługiwac w razie ślubu rodzica? Jak to
    jest?