    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop na żądanie
    Date: Sat, 31 Dec 2011 17:44:49 +0100

    On 2011-12-31 10:59:54 +0000, Mruk <t...@g...pl> said:

    > nie dalej jak 2 tygodnie temu był reportaż o prawach pracowniczych i
    > przedszkolu otwartym przez prywatnego przedsiębiorcę. Zatrudniła ona 5
    > osób aby prowadzić przedszkole. W dniu 1 września 4/5 wybrał urlop na
    > żądanie. 1/5 wybrała L4

    Kul To jest zupełenie inny przykład.
    Oczywiście możemy o tamtym zapomnieć, skoro okazał się głupi i zająć się nowym:
    A co będzie, gdy te 4 osoby przyniosą L4?
    Nagle przedszkole będzie otwarte?
    Jak?
    ;>

    Tak. To się nazywa reductio ad absurdum, ale sprawdza się przy analizowaniu.
    W przykładie był maszynista.
    Sądzisz, że przewidzenie tego to już granice możliwości firmy?
    ;>

    > interesujące ale nieprawdziwe

    Dokładnie na odwrót.
    Inaczej nie mogłyby działać zgodnie z prawem.

    > ale co to ma wspólnego ?

    Wspólnego z czym?

    > Nie przyjedzie jedna taksówka to przyjedzie następna.

    Nie może być?!
    Czyli jednak da się znaleźć zastępstwo w sytuacji awaryjnej?
    Cud...

    > Na dość złożonym szlaku masz dużo większą szansę, że coś nawali.

    To tak samo jak z otwarciem przedszkola czy wyruszeniem pociągu w trasę.
    TO nie jest kwestia jednego człowieka, mimo iż tak ci się wydaje.

    > Rozumiem, że proponujesz aby urlop na żądanie uwalniał też od sympozjów ?

    A po co mam proponować, skoro już uwalnia?
    ;>

    > rozumiem, że taxi jest jedno? pilot sam ?

    No, dobrze zaczynasz kombinować.
    Oni nie są sami, gdyż pracodawca to przewidział...

    --
    Bydlę