    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop na żądanie
    Date: Sat, 31 Dec 2011 11:59:54 +0100

    > Głupi, bo nie mający realnych szans na urzeczywistnienie.

    nie dalej jak 2 tygodnie temu był reportaż o prawach pracowniczych i
    przedszkolu otwartym przez prywatnego przedsiębiorcę. Zatrudniła ona 5
    osób aby prowadzić przedszkole. W dniu 1 września 4/5 wybrał urlop na
    żądanie. 1/5 wybrała L4

    > Koleje _wiedzą_, że im maszynista może umrzeć, zachorować, zaginąć, iść
    > na urlop, (specjalnie dla spp:) zapić się. Przewidują taką możliwość.

    gdzieś są granice. W temacie alku to nie zawsze przewidują o czym
    świadczy fakt, że od czasu do czasu przy okazji jakiejś kontroli są narąbani

    > Przedszkola nie są prowadzone przez jedną osobę - jej śmierć, choroba,
    > zaginięcie, pójscie na urlop (specjalnie dla spp:) zapicie się, nie
    > powodują zamknięcia placówki.

    interesujące ale nieprawdziwe

    > Co tam było trzeciego? Nie pamiętam, więc podsunę przykład do przemyślenia:
    >
    > Masz ważne sympozjum międzynarodowe w Paryżu o 12.30. Dojazd z lotniska
    > do centrum kongresowego zajmuje godzinę. Lot (z sufitu biorę) 1,5
    > godziny. Odprawa - godzinę. Dojazd na lotnisko - godzinę.
    > Wychodzisz z domu o której? O 9?

    ale co to ma wspólnego ? Jakiś taki kiepski ten przykład. Nie przyjedzie
    jedna taksówka to przyjedzie następna. Na dość złożonym szlaku masz dużo
    większą szansę, że coś nawali.

    Rozumiem, że proponujesz aby urlop na żądanie uwalniał też od sympozjów ?

    > A teraz zadanie premiowane:
    > A co będzie, gdy do pracy nie przyjdzie taksówkarz tam, pilot czy
    > taksówkarz tu?
    > :)

    rozumiem, że taxi jest jedno? pilot sam ?