  • 1. Data: 2002-06-02 16:00:30
    Temat: Urlop a choroba.
    Od: "LukasMWS" <L...@i...pl>

    Witajcie!
    Jestem na urlopie wypoczynkowym i spotkała mnie wątpliwa przyjemność
    zachorować.
    Powiedzcie, czy jeśli udokumentuję chorobę, to urlop zostanie przedłużony???
    Ja akurat w to nie wierzę, ale znajomy podsunął mi taki pomysł, więc
    pytam.
    Za odpowiedzi z góry serdelecznie dziękuję :-)

    --
    Nadawał dla Państwa: LukasMWS
    ----------

  • 2. Data: 2002-06-02 17:38:16
    Temat: Re: Urlop a choroba.
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "LukasMWS" <L...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > pytam.
    > Za odpowiedzi z góry serdelecznie dziękuję :-)
    Jesli w czasie urlopu pojdziesz na zwolnienie lekarskie, to bedziesz wtedy
    na zwolnieniu, a nie na urlopie.
    Czyli ze w tym czasie, wbrew wczesniejszym ustaleniom, nie wykorzystujesz
    urlopu.
    (Wazne tylko, zeby na czas dostarczyc pracodawcy zwolnienie)
    Nie oznacza to oczywiscie, ze bez uzgodnienia z pracodawca mozesz wrocic do
    pracy, juz po uplywie zwolnienia, np. tydzien pozniej. Oznacza natomiast, ze
    w tym czasie jednak nie wykorzystales urlopu. Mozesz go wiec wykorzystac
    kiedy indziej, w tym byc moze tez bezposrednio po zakonczeniu choroby, ale
    to juz musisz uzgodnic z pracodawca.

    Choroba na urlopie oznacza bowiem tylko, ze jesli wyjechales np. na 2
    tygodnie, biorac 10 dni roboczych urlopu, z czego przez 4 dni robocze
    chorujesz i jestes na zwolnieniu lekarskim, to w rzeczywistosci wziales
    tylko 6 dni urlopu, a przez pozostale 4 pozostawales na zwolnieniu
    lekarskim, czyli z naleznego Ci w tym roku urlopu odcinaja Ci sie tylko 6
    dni, a normalnie odcieliby Ci 10 dni.

    Pozdrawiam,
    Marta Wieszczycka

  • 3. Data: 2002-06-03 16:13:10
    Od: "LukasMWS" <L...@i...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    czyli z naleznego Ci w tym roku urlopu odcinaja Ci sie tylko 6
    > dni, a normalnie odcieliby Ci 10 dni.

    Tylko sęk w tym, że jestem w okresie wypowiedzenia, który kończy się
    jednocześnie z końcem urlopu...
    LukasMWS

  • 4. Data: 2002-06-03 21:56:01
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > czyli z naleznego Ci w tym roku urlopu odcinaja Ci sie tylko 6
    >
    > Tylko sęk w tym, że jestem w okresie wypowiedzenia, który kończy się
    To w ogole nie masz problemu, bo zostanie Ci jeszcze do odebrania tych pare
    dni urlopu. Skoro nie bedziesz juz pracowac, to musisz dostac za nie
    ekwiwalent.
    Pozdrawiam,
    Marta