  • 1. Data: 2002-06-02 15:24:50
    Temat: Jak uniknąć straty samochodu firmowego?
    Od: "Porecz" <p...@i...pl>

    Ogłaszam upadłość Sp.z.o.o . Na firmę mam kupiony samochód.
    Jakich operacji prawnych mogę dokonać aby nie stracić samochodu!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-06-02 16:39:07
    Temat: Re: Jak uniknąć straty samochodu firmowego?
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Porecz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ogłaszam upadłość Sp.z.o.o . Na firmę mam kupiony samochód.
    > Jakich operacji prawnych mogę dokonać aby nie stracić samochodu!!!!!!!!!!

    na szczęście nie ma takich możliwości

    macso

  • 3. Data: 2002-06-02 18:54:53
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik "Porecz" <p...@i...pl> napisał:

    > Ogłaszam upadłość Sp.z.o.o . Na firmę mam kupiony samochód.
    > Jakich operacji prawnych mogę dokonać aby nie stracić
    > samochodu!!!!!!!!!!

    Na przykład sprzedać szwagrowi. Tyle, ze bedziesz musiał sie głowić,
    jak rozchodować uzyskane ze "sprzedaży" środki, ale byc może i to da
    sie zrobić ;) Dochodzi kwestia naliczenia VAT.
    Mysl i kombinuj :)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-06-02 21:17:43
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Sprzedać sobie, ale pamiętaj o możliwości kontroli tej operacji ze
    strony wszystkich tych, których upadłość dotyka - mogą zarzucić
    zaniżenie ceny, a zresztą przeczytaj rozdziały poświęcone upadłości -
    pamiętaj, że kończą się twoje prawa, pozostają obowiązki. Nieciekawa
    sytuacja.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-06-03 19:51:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 2 Jun 2002 23:17:43 +0200), Stanisław
    Pikul <k...@w...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >zaniżenie ceny, a zresztą przeczytaj rozdziały poświęcone upadłości -
    >pamiętaj, że kończą się twoje prawa, pozostają obowiązki. Nieciekawa

    ZTC słyszałem, od zeszłego roku PREZES ZOO odpowiada całym swoim
    majątkiem, tak jak w SC... Więc jak sobie sprzeda, to mu niewiele
    da...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-06-03 21:15:29
    Temat: Re: Jak uniknšć straty samochodu firmowego?
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > ZTC słyszałem, od zeszłego roku PREZES ZOO odpowiada całym swoim
    > majątkiem, tak jak w SC... Więc jak sobie sprzeda, to mu
    > niewiele
    > da...

    Zarzad w społce z o.o. moze uwolnic sie od solidarnej
    odpowiedzialnosci ze spółką miedzy innymi ogłaszając w *porę*
    upadłość.

  • 7. Data: 2002-06-05 06:14:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 3 Jun 2002 23:15:29 +0200), Tomasz Śląski
    <t...@s...pl.invalid> był(a) napisał(a):

    >Zarzad w społce z o.o. moze uwolnic sie od solidarnej
    >odpowiedzialnosci ze spółką miedzy innymi ogłaszając w *porę*
    >upadłość.

    W porę? To znaczy? Bo wiesz, przychodzi chop i mówi ,,ja chcę od was
    100tysięcy''... A oni ,,nie mamy, spółka pada'' tak?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-06-05 11:09:33
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > W porę? To znaczy? Bo wiesz, przychodzi chop i mówi ,,ja chcę od was
    > 100tysięcy''... A oni ,,nie mamy, spółka pada'' tak?

    W porę to znaczy w ciagu 14 dni od trwałego zaprzestania płacenia długów.
    Problem jest potem w udowodnieniu, czy termin został zachowany czy nie -
    kończy sie na ryciu dokumentacji, bo jesli zaplaciłes chocby 10 zł kazdemu z
    dłuzników, to nie mozna powiedzieć ze trwale zaprzestałes płacenia długów,
    co nie zmienia faktu ze utraciłeś tzw. płynność finansową.

    --
    TOM
    The Bastard -> LAN/MAN and NT/W2k/LINUX/MAC/NetWare Admin From Hell

  • 9. Data: 2002-07-03 09:35:41
    Od: "Cezar" <a...@p...onet.pl>

    > Sprzedać sobie, ale pamiętaj o możliwości kontroli tej operacji ze
    > strony wszystkich tych, których upadłość dotyka - mogą zarzucić (...)

    A co w przypadku, gdy komornik zajął się już firmą?

    Chyba właśnie kupiłem auto od takiej firmy. Co mogę zrobić, aby nie stracić
    samochodu i/lub pieniędzy na niego wydanych?

    Bardzo proszę o pomoc.
    Czarek