  • 1. Data: 2005-10-20 13:17:31
    Temat: Urlop
    Od: MiL<m...@o...pl>

    Mam takie pytanie:
    W przyszlym roku w lutym kończę studia magisterskie, a w maju mija 2 lata pracy.
    Sumując to wychodzi 10 lat stażu pracy (8 lat studia + 2 lata pracy).
    Ile w związku z tym będzie się mi należalo urlopu? 20 czy juz 26 dni?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-20 13:31:02
    Temat: Re: Urlop
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > W przyszlym roku w lutym kończę studia magisterskie, a w maju mija 2 lata pracy.
    > Sumuj?c to wychodzi 10 lat stażu pracy (8 lat studia + 2 lata pracy).
    > Ile w zwi?zku z tym będzie się mi należalo urlopu? 20 czy juz 26 dni?

    Jesli nakładają się dwie korzysci to wybrana bedzie ta korzystniejsza
    dla ciebie. Jesli wiec pracowales w trakcie studiow, to zostaną
    policzone tylko studia. Czyli dopiero w dwa lata od obrony uzyskasz 26
    dni urlopu.

  • 3. Data: 2005-10-21 09:51:24
    Od: MiL<m...@o...pl>

    Naprawde tak jest? Bez sensu.