  • Data: 2020-03-31 15:30:41
    Temat: Re: Uregulowanie kontaktów z dziadkami.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    l...@g...com wrote:

    > Złożyli wniosek do Sądu o uregulowanie widzeń, w kazdą 3 i 4 sobotę
    > miesiąca od 9do 15 i 1 sobotę od 10 do 19 Bez mojej obecności i poza
    > miejscem zamieszkania.

    Jest w ogóle możliwe, że taki wniosek by przeszedł? Rozumiem, że rodzic ma
    prawo widywać się z dzieckiem, ale dziadkowie?

    Tak czy inaczej -- idź z tym do prawnika, niech on prowadzi sprawę. Trochę
    to kosztuje, ale będziesz miała pewność, że dziadkowie z zemsty nie
    dostaną w swoje łapy twoich dzieci bez żadnej kontroli.