    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 26 Dec 2011 23:27:09 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Uprawnienia ochroniarzy

    On Mon, 26 Dec 2011, kogutek wrote:

> [...]
    [...]
> [...]

    Opony. Własne opony.

    [...]
    > A dlaczego nie miałbym sypać gwoździ na swoją dróżkę.

    Bardzo lubisz jeździć po gwoździach, szczególnie na własnej drodze,
    do tego po własnych gwoździach, czy też używasz wyłącznie pojazdów
    gąsienicowych?
    Tak zwyczajnie ciekaw jestem ;)
    Jeszcze jest wersja z rozsypaniem gwodździ zakosami i jazdy
    po polu minowym. Ale ta się nie sprawdza, wystarcza jedno
    ciekawskie lub spłoszone zwierzę.

    > Nie słyszałem o zakazie niszczenia własnej drogi.

    Przecież Radosław nie pisze o zakazie niszczenia własnej drogi,
    lecz o braku logiki w niszczeniu własnych OPON.

    pzdr, Gotfryd