  • Data: 2006-01-16 12:41:56
    Temat: Re: Uprawnienia drogówki
    Od: "Wawrzek" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie dzięki za odpowiedzi... i dyskusję... :)

    Może ktoś zna odpowiedź na ostatnie pytanie:
    - czy do miasta w którym to się zdarzyło będę wzywany dwa
    razy: na przesłuchanie i na sprawę do sądu?

    A przy okazji jeszcze jedno - przeczytałem w jedym z postów:
    "pojazd dłuższy niż ileś-tam metrów (czytaj: TIR z naczepą)
    ma obowiązek utrzymywać przed sobą taki odstęp, by
    mógł zmieścić się wyprzedzający"

    Czy ktoś zna przepis mówiący o tym? Nie mogę znaleść...

    Wawrzek