  • Data: 2004-04-29 06:11:23
    Temat: Re: Uprawnienia do prowadzenia działalności gosp.
    Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c6p79b$e1n$15@news.onet.pl...

    > Tak. Ale to była akurat spółka cywilna aptekarzy i nie wiem, czy nie ma to
    > akurat znaczenia. Ale widziałem sieć trzech znajdujących się w trzech
    > różnych miastach aptek jako jedna działalność gospodarcza. Ostatnio nawet
    > widziałem firmę prowadzącą aptekę i równolegle na tym samym wpisie
    > pensjonat w innym mieście.

    Być może dotyczy to starych właścicieli. ZTCP to było kiedyś zamieszanie
    właśnie w tej kwestii, że już nie będzie można sobie po prostu otworzyć
    apteki i zatrudnić kierownika-farmaceutę, bo postawiono wymóg aby właściciel
    był farmaceutą... po co mam być farmaceutą aby zarządzać apteką - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maras