  • Data: 2006-01-16 16:38:26
    Temat: Re: Uprawnienia biegłego sądowego
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr "Gerard" Machej napisał(a):

    > Właśnie stąd to pytanie :) Nie chodzi mi o polemizowanie z opiniami
    > biegłych, ale o to, czy byli uprawnieni do podważenia prawomocnego
    > orzeczenia bez żadnego uzasadnienia
    Biegli jak to biegli, każdy ma po 3 zdania na ten sam temat, i mogą
    się nie zgadzać ze sobą nawzajem.trzeba było w trakcie procesu IMHO
    bardziej powalczyć, jak biegłym z którym się nie zgadzasz był jakiś
    doktor to trzeba było dawać kontr-opinie profesora itd..zdaję sobie
    sprawę że teraz już po ptakach.