    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uprawnienia Celników
    Date: Tue, 05 Aug 2008 11:11:35 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 10:50
    (autor uosiu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g794bg$f5g$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Dzięki, wystarczy to co podałeś, poczytałem sobie trochę i nie napawa
    > mnie to optymistycznie. Jak się policzy te wszystkie służby, które mogą
    > dokonywać zatrzymań, kontroli i przeszukań to się włos na głowie jeży.
    > Przecież zwykły szary obywatel, taki jak ja nie ma możliwości znać tych
    > i innych kodeksów i rozporządzeń co, kto i gdzie może.

    No i? Jak często ci się zdarzają tak straszne kontrole? Bo mnie Policja w
    życiu kontrolowała z 2 razy, a inne służby 0 razy (pomijając celnika na
    granicy samej jako takiej).
    --
    Tristan