  • Data: 2008-08-05 08:50:28
    Temat: Re: Uprawnienia Celników
    Od: uosiu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz, ale szczegółowo tego analizować mi się nie chce, bo to jest
    > fajny temat na co najmniej wypracowanie. Poczytaj i zadaj ewentualnie
    > konkretne pytanie.

    Dzięki, wystarczy to co podałeś, poczytałem sobie trochę i nie napawa
    mnie to optymistycznie. Jak się policzy te wszystkie służby, które mogą
    dokonywać zatrzymań, kontroli i przeszukań to się włos na głowie jeży.
    Przecież zwykły szary obywatel, taki jak ja nie ma możliwości znać tych
    i innych kodeksów i rozporządzeń co, kto i gdzie może.