  • 11. Data: 2004-10-13 21:49:26
    Temat: Re: Upierdliwa sasiadka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Lam [ZULU] wrote:

    > Tak, znajomy Policjant mówił cos o zakłócaniu miru domowego i że na to
    > jest paragraf, ale nie podał jaki :(

    To jest, jak Ci ktoś do Twojego lokalu się wepchnie.

  • 12. Data: 2004-10-13 21:50:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Butcher wrote:

    > Czyli krotko mowiac meldunek moge olac?

    Niby przepis jest dość martwy, ale jest. Na upartego mogą grzywnę przywalić.

  • 13. Data: 2004-10-13 22:23:39
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Jak bedziesz mial np. roczne dziecko, ktore spi w dzien, a obok studentow z
    subfoferem (oczywiscie za kilka lat) to zakumasz o co chodzi tej kobitce.
    Moze sam wtedy bedzesz latal i robil jazdy glosnym sasiadom.
    Pozdro Slawek

  • 14. Data: 2004-10-14 05:20:27
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Stasio Podróżnik napisał(a) w wiadomości

    > W godzinach od 6.00 do 22.00 ? ;)

    A kto Ci powiedział że w tych godzinach można robić wszystko ? Gdzie jest tak
    napisane?

    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2004-10-14 06:43:16
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

    > Jak bedziesz mial np. roczne dziecko, ktore spi w dzien, a obok studentow
    > subfoferem (oczywiscie za kilka lat) to zakumasz o co chodzi tej kobitce.
    > Moze sam wtedy bedzesz latal i robil jazdy glosnym sasiadom.

    Wtedy moze i tak... Pytam jednak nie o aspekty okolomoralne tylko prawne:
    czyli w ten sytuacji - czy bede mial prawo robic im kiedys jakies jazdy...

  • 16. Data: 2004-10-14 07:39:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ckjudj$cv3$4@atlantis.news.tpi.pl>, Stasio Podróżnik wrote:

    > W godzinach od 6.00 do 22.00 ? ;)

    A skąd wziąłeś akurat te godziny (6-22)?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 17. Data: 2004-10-14 10:11:39
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

    > A skąd wziąłeś akurat te godziny (6-22)?

    Moze dla tego, ze sa to godziny poza cisza nocna?

  • 18. Data: 2004-10-14 10:33:32
    Od: "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl>

    Użytkownik "Butcher" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ckjset$6gu$1@opal.icpnet.pl...
    > Witam! Mam maly problem. Wynajmujemy (we 3 studentow) mieszkanie w bloku.
    [ciach]

    Witam!
    Zrozum kobiete. Ja ja rozumiem. Mieszkam w bloku gdzie slychac doslownie
    kroki sasiadow z gory. Sasiedzi tez czasem puszczaja muze ( hip hop ,
    ktorego nie znosze) na szczescie nie za czesto :) .Ale pewnie tez uwazaja ze
    nie za glosno to leci.
    Ale juz wyobrzam sobie co by bylo gdyby od 6 do 22 to robili, tez rozpoczal
    bym prywatna wojne z sasiadami.
    Nie zaslaniaj sie prawem i zrozum drugiego czlowieka, bo moze ktoregos dnia
    ktos znajdzie luke prawna i zrobi ci jakas przykrosc. I powie ze pod
    wzgledem prawnym on jest czysty

    PS. Taki audiofil za sciana moze byc naprawde wkurzajacy, zwlaszcza jak
    slucha innej muzy :) i ma woofer :)

    POzdrawiam

    KOMTUR

  • 19. Data: 2004-10-14 11:29:00
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

> [...]
    dnia
    > ktos znajdzie luke prawna i zrobi ci jakas przykrosc. I powie ze pod
    Moge ja zrozumiec, tylko po co robi jakies jazdy z policja, skoro AFAIK nie
    ma nikt prawa nic mi zrobic.

    > PS. Taki audiofil za sciana moze byc naprawde wkurzajacy, zwlaszcza jak
    > slucha innej muzy :) i ma woofer :)
    Slucha roznej muzy i ma w pokoju 2 woofery :))) .

  • 20. Data: 2004-10-14 11:52:38
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > subfoferem (oczywiscie za kilka lat) to zakumasz o co chodzi tej kobitce.
    > Moze sam wtedy bedzesz latal i robil jazdy glosnym sasiadom.

    HIHI.. jesli ma sie dziecko to tym bardziej trzeba byc wyrozumialym dla
    innych bo ryczace dziecko bardziej daje sie we znaki sasaiadom niz muzyka
    Jesli to z powodu dziecka to gratuluje sasiadom bezczelnosci