  • 51. Data: 2004-10-18 19:54:35
    Temat: Re: OT: nośniki (było: Upierdliwa sasiadka, a faktycznie pies)
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0410182006440.-437501@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 18 Oct 2004, Andrzej Lawa wrote:
    > [...]
    >
    > O to to ! :)

    I wtedy dopiero wtopisz, bo każdy biegły rozpozna, że dźwięk nie ma
    idealnej amplitudy, tylko ślady po kwantyzacji sygnału pochodzącej z
    przetworników D/A

  • 52. Data: 2004-10-18 20:08:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > I wtedy dopiero wtopisz, bo każdy biegły rozpozna, że dźwięk nie ma
    > idealnej amplitudy, tylko ślady po kwantyzacji sygnału pochodzącej z
    > przetworników D/A

    Pfff - na rozprawę można dostarczyć oryginalne, cyfrowe nagranie. I to
    będzie badał biegły pod katem podejrzanych braków.

    Natomiast przegranie cyfrowego dźwięku na zwykła kasetę ma mieć skutek
    psychologiczny - żeby do takiej sprawyw ogóle nie doszło.

  • 53. Data: 2004-10-20 16:14:30
    Temat: Re: Upierdliwa sasiadka
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A od ilu db jest to karalne?
    >
    > Tylko bez ściemy, konkretną liczbę proszę.

    poszukaj w archiwum grupy bylo o tym.

    P.

  • 54. Data: 2004-10-20 16:15:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo widocznie tylko u niej słychać - dość normalne. Skoro się pluje,
    znaczy
    > słyszy. Skoro słyszy, to kolo ma pecha - ma doprowadzić do stanu, w
    którym
    > nic nie będzie słychać.

    bzdura

    P.

  • 55. Data: 2004-10-20 16:16:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby autor problemu katowal sasiadow zbyt
    > glosnym Mozartem...

    czyli twoim zdaniem muzyka to albo discopolo albo mozart?

    P.