    From: "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upierdliwa sasiadka
    Date: Thu, 14 Oct 2004 16:30:21 +0200
    Sender: k...@o...pl@fu118.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Butcher" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cklnth$g1u$1@opal.icpnet.pl...
    > Moge ja zrozumiec, tylko po co robi jakies jazdy z policja, skoro AFAIK
    nie
    > ma nikt prawa nic mi zrobic.

    No wiesz, tonacy brzytwy sie chwyta :)
    Widac uwaza , ze wyczerpala wszelkie sposoby mediacji z Toba.

    > Slucha roznej muzy i ma w pokoju 2 woofery :))) .

    No wlasnie :)))
    MNie wlasnie najgorzej wkurza nie sluchanie muzy, ktorej nie lubie, bo to
    jestem w stanie zniesc.
    Ale czesto ktos ma mocny woofer i puszcza cicho muze ale z duzym basem, ja
    nie slysze wtedy muzyki tylko sam dudniacy rytmicznie woofer.
    Moze w ramach proby pojscia na kompromis, przejdz sie do sasiadki i
    posluchaj jak to u niej brzmi, to moze byc na prawde dla niej uciazliwe.
    Ustaw muze tak jak zawsze i obadaj, moze u niej tez slychac tylko dudniacy
    woofer
    Zobacz czy slyszy tv, radio swoje.
    Mowiles ze sluchales na klatce ale to nie to samo. Moze miec ciensza scianke
    dzialowa itp.
    Moja rada posluchaj u niej, a nuz przyznasz jej racje :)

    POzdrawiam

    KOMTUR