    From: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upadek firmy i przejecie majatku
    Date: Thu, 27 May 2004 08:53:20 +0200

    Sebol wrote:

    > pada czy upada w rozumieniu ustawy o postepowaniu upadlosciowym i
    > naprawczym?

    Upadla. Nie ma ;) Nikt tam nie pracuje i nie ma co naprawiac.
    Zostal tylko sprzet. I dlugi ;)

    > trzeba bylo wniesc skarge w odpowiednim terminie.

    Wiesz, jakbym wiedzial ze sie przewroce to bym sie polozyl.
    Bardziej mnie interesuje co teraz, niz co mozna bylo zobic
    wczesniej.

    > no to teraz jest klopot bo C kupilo majatek bez wad prawnych.

    Czy "majatek" to takze zawarte umowy? Bo sprzet to oczywiste.

    > trzeba by miec stosowna umowe miedzy A->B ale po sprzedazy to nie za
    > bardzo wiem jak to podejsc :> Unieważnienie sprzedaży chyba nie wchodzi w
    > gre.

    Ok, ale C jest innym podmiotem. B moze nie chciec miec nic z nim wspolnego.
    Czy przez przejecie masy po A mozna go do tego niejako zmusic?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin