    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upadek firmy i przejecie majatku
    Date: Wed, 26 May 2004 23:37:02 +0200
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Wed, 26 May 2004 15:20:03 +0200, Borszczuk naskrobał(a):

    > Witam,
    >
    > Moze nie do konca temat wlasciwie sformulowalem, ale nakresle
    > zagadnienie w skrocie: jest sobie firma A, ktora ma jakis tam
    > swoj majatek i na podstawie umowy z firma B zakladala instalacje
    > telefoniczna w budynku administrowanym przez B. A jest dalej
    > wlascicielem instalacji (cos tam sprzedawala przez ta instalacje
    > najemcom B i odpalala dzialke B, ale to chyba malo istotne). Teraz
    > A pada.

    pada czy upada w rozumieniu ustawy o postepowaniu upadlosciowym i
    naprawczym?

    > Komornik zajmuje jej majatek (w tym rowniez korytka i kable
    > ktore sa polozone w budynku firmy B) i to potem sprzedaje.

    trzeba bylo wniesc skarge w odpowiednim terminie.

    > Kupuje
    > calosc firma C. I teraz pytanie: C z B nie jest powiazana zadna umowa
    > wiec nowy nabywca masy upadlosciowej okablowanie w budynku ma
    > bezzasadnie?

    no to teraz jest klopot bo C kupilo majatek bez wad prawnych.

    > Czy B moze kazac mu to usunac i jednoczesnie przywrocic
    > stan sprzed instalacji (korytka sa w scianie wiec po wyjeciu kiepsko
    > te sciany wygladaja)? Czy B moze to okablowanie przejac? Czy C moze
    > odmowic "zabrania zabawek"?

    trzeba by miec stosowna umowe miedzy A->B ale po sprzedazy to nie za bardzo
    wiem jak to podejsc :> Unieważnienie sprzedaży chyba nie wchodzi w gre.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl