  • Data: 2006-10-28 23:35:54
    Temat: Re: Uniewaznienie malzenstwa - 2 pytania
    Od: "Anna K." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tej sprawy.
    Otoz jego matka ( ta, ktora klamala, probowala wybielic syna mowiac, ze nic
    sie nie dzialo, ze wszystko bylo w porzadku) byla swojego czasu u lekarza,
    ktoremu wszystko o swoim synie opowiedziala - o jego zachowaniu - i
    probowala otrzymac jakas pomoc, recepty. Problem polega na tym, ze ona
    zarejestrowala sie na siebie (i karte tez ma na siebie u tego lekarza,
    chociaz tak naprawde przyszla z problemami syna). Czy moge wniesc wniosek o
    doczepienie jej karty pacjenta do sprawy, w ktorej pozwanym jest jej syn? Ta
    karta moglaby byc kluczowa - najprawdopodobniej opisane jest w niej
    zachowanie jej syna od a do z - bo sama opowiadala lekarzowi to wszystko, z
    czego wypierala sie przed sadem.

    Pozdrawiam, Anka