  • 1. Data: 2003-08-04 14:18:33
    Temat: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: "Janek" <j...@p...fm>

    Czy ktos moze mi powiedziec jakie sa mozliwosci w tym zakresie? Slyszalem iz
    zwiazek mozna uniewaznic jezeli nie wiedzialem np iz moja zona np jest chora
    psychicznie o czym sie nie dowiedzialem przed slubem... Czy to prawda? Jak
    by trzeba bylo cos takiego udowodnic i jakie choroby wchodza w gre?

    Pzdr
    Janek

  • 2. Data: 2003-08-04 14:30:53
    Temat: Re: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Janek napisał:
> [...]
    > psychicznie o czym sie nie dowiedzialem przed slubem... Czy to prawda? Jak
    > by trzeba bylo cos takiego udowodnic i jakie choroby wchodza w gre?

    Zobacz sobie na mój post

    http://groups.google.com/groups?selm=3E31368E.B423FB
    1C%40elita.pl&oe=UTF-8&output=gplain

    Jeżeli Cię oszukała to masz unieważnienie jak w banku, tylko nie zwlekaj.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 3. Data: 2003-08-04 14:31:21
    Od: "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl>

> [...]
    > psychicznie o czym sie nie dowiedzialem przed slubem... Czy to prawda? Jak
    > by trzeba bylo cos takiego udowodnic i jakie choroby wchodza w gre?

    Chodzi o uniewaznienie malzenstwa koscielnego ?

  • 4. Data: 2003-08-04 14:50:31
    Od: "therion007" <t...@w...pl>

> [...]
    > psychicznie o czym sie nie dowiedzialem przed slubem... Czy to prawda? Jak
    > by trzeba bylo cos takiego udowodnic i jakie choroby wchodza w gre?

    Polecam tę oto lekturę :

    http://kmt.mateusz.pl/pozycja.asp?wyniki=1&KsID=4969
    &kstr=1#4969

    pozatym poszperaj trochę po stronach www różnych diecezji, zajrzyj też na
    serwis+wzszukiwarka "opoka"

  • 5. Data: 2003-08-04 19:43:44
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > psychicznie o czym sie nie dowiedzialem przed slubem... Czy to prawda? Jak
    > by trzeba bylo cos takiego udowodnic i jakie choroby wchodza w gre?

    Slyszalem od znajomego ksiedza ze Kosciol obecnie nie utrudnia tej sprawy,
    ba, nawet ulatwia uniewaznienie. Wystarczy sie odpowiednio dogadac
    z "wladza" koscielna (nie chodzi o danie w lape!)

    pozdrawiam,

    Witek

  • 6. Data: 2003-08-05 10:17:10
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    Witek ...

    możesz się ze mną skontaktować na prv...

    mam kilka pytań do Ciebie ...