  • 1. Data: 2003-08-04 13:15:57
    Temat: mieszkanie z tbs
    Od: "Zosia" <s...@o...pl>

    Zdecydowałam sie na wykup mieszkania z tbs-do tej pory wraz z pełnoletnia
    córka i mężę zajmujemy mieszkanie komunalne-Czy możemy się wyprowadzic ,ą
    córkę zostawić w mieszkaniu komunalnym?Jak to zrobić aby byc w zgodzie z
    prawem?córka jest dorosłą-chciałaby żyć i mieszkać samodzielnie!Czy musi się
    wyprowadzic z nami do maleńkiego mieszkania?
    pozostałe pytania:
    1.jak wysoki czynsz placicie?ile zł od m kw?
    2.Czy jest ograniczenie metrażu w przypadku wykupu mieszkania na 1 osobę? na
    2 ? ile wynosi norma?
    3.czy czynsz może wzrastać?(na razie mam gzapewnienia ,że 7,95 zł za m kw.)
    Pozdrawiam-wdzieczna będę za każdą odpowiedź