  • Data: 2006-07-02 14:33:01
    Temat: Re: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ero Walensdorf napisał(a):

    > Jest to dysfunkcja, czyli jednak upośledzenie pewnej funkcji - w tym wypadku
    > czytania, pisania.

    No ale bez przesady... Koleś tak sformułował pytanie, jak gdyby pytał,
    czy dysleksja jest jakimś zaburzeniem psychicznym czy formą niedorozwoju
    umysłowego, więc odpowiedziałem mu zgodnie z prawdą, że tak nie jest, a
    wśród dyslektyków też trafiają się naprawdę inteligentne jednostki. :)

    # /George Orwell - Rok 1984/