  • Data: 2009-06-02 14:11:56
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-02, Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 15:56
    > (autor Jan Srzednicki
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <s...@o...pl>):

    >==========
    > 18) pieszy ? osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą na
    > niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami;
    >==========
    >
    > Znajduje się poza pojazdem, jak z niego zsiadł? Znajduje. A jakby tego było
    > mało, masz dalej:
    >
    >==========
> [...]

    Niezłe.

    Powiedz mi zatem mój znawco, czy jestem pieszym, czy rowerzystą, gdy:

    1. Robię stójkę nie dotykając nogami drogi.

    2. Siedzę na rowerze, podpierając się ręką słupa, nie dotykając nogami
    drogi.

    3. Siedzę na rowerze, podpierając się jedną nogą, drugą mam w powietrzu.

    4. Stoję oboma nogami na drodze, mam rower między nogami, trzymam
    kierownicę.

    5. Stoję oboma nogami na drodze, mam rower między nogami, nie trzymam
    kierownicy.

    Nie zapomnij uzasadnić.