  • 1. Data: 2010-11-22 17:04:56
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witajcie.
    Mam do was pytanie. Jaki ma sens pisanie terminu obowiązywania umowy zlecenie,
    skoro pracownik, jak i pracodawca może zerwać ją praktycznie bez konsekwencji?

  • 2. Data: 2010-11-22 17:11:12
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 18:04, qwerty pisze:
    > Witajcie.
    > Mam do was pytanie. Jaki ma sens pisanie terminu obowiązywania umowy
    > zlecenie, skoro pracownik, jak i pracodawca może zerwać ją praktycznie
    > bez konsekwencji?

    Teoretycznie konsekwencje są.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-22 17:17:56
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 22-11-2010 18:04, qwerty pisze:
    > Witajcie.
    > Mam do was pytanie. Jaki ma sens pisanie terminu obowiązywania umowy
    > zlecenie, skoro pracownik, jak i pracodawca może zerwać ją praktycznie
    > bez konsekwencji?

    Jak umowa zlecenie, to nie pracodawca i pracownik. Chyba, że masz na
    myśli patologię. A po drugie, dlaczego twierdzisz, że bez konsekwencji?
    Konsekwencje mogą być, choćby odszkodowawcze.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2010-11-22 17:49:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/22/2010 06:04 PM), qwerty wrote:
    > Witajcie.
    > Mam do was pytanie. Jaki ma sens pisanie terminu obowiązywania umowy
    > zlecenie, skoro pracownik, jak i pracodawca może zerwać ją praktycznie
    > bez konsekwencji?

    Przede wszystkim po to, żeby nie musieć jej zrywać kiedy jej termin
    upłynie. A poza tym, żeby ewentualnie wyciągnąć konsekwencje, te co to
    ich podobno nie ma.

    p. m.

  • 5. Data: 2010-11-23 14:18:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > Mam do was pytanie. Jaki ma sens pisanie terminu obowiązywania umowy
    > zlecenie, skoro pracownik, jak i pracodawca może zerwać ją praktycznie

    Jak się w umowie zapisze konsekwencje, to będą.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813