  • 1. Data: 2010-11-22 14:39:47
    Temat: Nowy VAT a rozwiązywanie umów
    Od: rAzor <p...@p...com.ru>

    Wiem, ze było - ale miesiąc temu, więc ponowię problem, bo może w koncu
    ktoś coś wie: Od Nowego Roku ma wejść (o ile w ogóle) w życie ustawa
    zmieniająca stawki VAT. Czy w związku z tym możliwe będzie rozwiązanie
    umowy zawartej na czas określony z operatorem telefonicznym, tudzież
    dostawcą internetu, TV-SAT itp. bez ponoszenia opłat karnych,
    odszkodowawczych itd?
    --
    Sátoraljaújhely

  • 2. Data: 2010-11-22 14:51:02
    Temat: Re: Nowy VAT a rozwiązywanie umów
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-11-2010 15:39, rAzor pisze:
> [...]
    > umowy zawartej na czas określony z operatorem telefonicznym, tudzież
    > dostawcą internetu, TV-SAT itp. bez ponoszenia opłat karnych,

    Marzyciel.

    Operatorzy już wylobbowali odpowiednie przepisy przejściowe.
    Nawet nie muszą Cię zawiadamiać na piśmie o tej zmianie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-11-22 23:01:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-22 15:51, Maddy pisze:

    > Marzyciel.
    >
    > Operatorzy już wylobbowali odpowiednie przepisy przejściowe.
    > Nawet nie muszą Cię zawiadamiać na piśmie o tej zmianie.

    Z tego co widzę, te przepisy jeszcze wałęsają się po sejmie.