    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa z faksymilką zamiast podpisu
    Date: Wed, 10 Jun 2009 16:14:30 +0200

    Jacek wrote:
    > Ostatnio firma wywyżąca śmieci przysyła do podpisu nowe umowy. Umowy mają
    > wydrukowaną faksymilkę zamiast podpisu. Nie mam wyboru i muszę się zgodzić
    > na wyższe opłaty, więc podpisuję ale mam pewną wątpliwość.
    > Czy umowa może być "podpisana" faksymilką? W razie ewentualnego sporu można
    > powidzieć, że podpisu nie było a więc i umowa nieważna.

    IMHO - wyglada to tak:

    Z punktu widzenia firmy - to im zalezy zebys ty placil, ja ci ete smieci
    wywioza. Stad koniecznosc uzyskania Twojego podpisu - zeby z czystym
    sumieniem naslac komornika.

    Z twojego punktu widzenia - jezeli choc raz przyslali fakture i ty za
    nia zaplaciles - to znaczy to ze mieli podstawe (uznali umowe za
    wiazaca), wiec jak kiedys smieci nie wywiaza o wezmiesz fakture za
    zeszly miesiac, wezmiesz umowe, skserujesz, zmieci spakujesz do kartonu
    i wyslesz to wszystko razem poczta na ich koszt :-)

    Pozdro

    Maseł