  • 1. Data: 2003-11-28 14:31:23
    Temat: Umowa przedwstepna sprzedazy mieszkania
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    Witam,
    Czy sprzedajacy ktory zawarl umowe przedwstepna sprzedazy
    moze dalej poszukiwac nowych kupujacych - np. sklonnych
    zaoferowac wyzsza cene ?
    Czy KC mowi cos na ten temat ?
    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-11-28 14:36:51
    Temat: Re: Umowa przedwstepna sprzedazy mieszkania
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik MXW napisał:

    > Witam,
    > Czy sprzedajacy ktory zawarl umowe przedwstepna sprzedazy
    > moze dalej poszukiwac nowych kupujacych - np. sklonnych
    > zaoferowac wyzsza cene ?

    tak

    > Czy KC mowi cos na ten temat ?

    tylko o tym, co się stanie jeżeli umowa przedwstępna nie zostanie wykonana.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-30 09:49:36
    Od: AdamG --- f...@v...interia.pl

    > Czy sprzedajacy ktory zawarl umowe przedwstepna sprzedazy
    > moze dalej poszukiwac nowych kupujacych - np. sklonnych
    > zaoferowac wyzsza cene ?

    moze tak robic,

    znam nawet przypadek, gdy sprzedajacemu udalo sie odstapic od umowy
    przedwstepnej i zaplacic "kare" - oplacilo mu sie, nowy kupiec zaplacil
    odpowiednio wiecej

    AG

  • 4. Data: 2003-12-01 15:43:33
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > znam nawet przypadek, gdy sprzedajacemu udalo sie odstapic od umowy
    > przedwstepnej i zaplacic "kare" - oplacilo mu sie, nowy kupiec zaplacil
    > odpowiednio wiecej

    No wlasnie - widze ze kolega czyta w moich myslach ale oczywiscie
    dziekuje obu panom.
    A nie orientujesz sie jak to zoorganizowal ?
    Czyli mam kolejne pytanie - czy w danej chwili moge zawrzec dwie
    umowy przedwstepne? Rzecz jasna nastepnie wypowiadam umowe o
    nizszej cenie, prawda ?

  • 5. Data: 2003-12-01 16:43:05
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    MXW wrote:

    > Czyli mam kolejne pytanie - czy w danej chwili moge zawrzec dwie
    > umowy przedwstepne? Rzecz jasna nastepnie wypowiadam umowe o
    > nizszej cenie, prawda ?

    Zawrzeć możesz...
    Ale w jakiej formie była ta pierwsza umowa? Był akt notarialny?

    KG

  • 6. Data: 2003-12-01 17:37:10
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > Zawrzeć możesz...
    > Ale w jakiej formie była ta pierwsza umowa? Był akt notarialny?

    Jasne ze nie