  • 1. Data: 2003-11-28 13:38:11
    Temat: Paczki dl adzieci na święta
    Od: "Roman Pilewicz" <r...@p...onet.pl>

    Jeżeli w jednym zakładzie pracuje oboje rodziców, a mają jedno dziecko, czy
    należy się im jedna paczka, czy dwie ?

    Z góry dziękuję za informację

    Pozdrawiam
    Roman

  • 2. Data: 2003-11-28 13:51:54
    Temat: Re: Paczki dl adzieci na święta
    Od: "Marysia" <z.fijolek@NO_SPAM_chello.pl>

    to te paczki dla kogo w końcu są - dla dziecka, czy rodziców?
    Marysia

  • 3. Data: 2003-11-28 16:38:25
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    dla tej która pobiera zasiłek na dziecko

  • 4. Data: 2003-11-28 18:54:30
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Jurek H." <h...@o...pl> wrote in message
    > dla tej która pobiera zasiłek na dziecko
    Ciekawe z czego Ci to wyszło?
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 5. Data: 2003-11-28 19:04:09
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Roman Pilewicz" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jeżeli w jednym zakładzie pracuje oboje rodziców, a mają jedno dziecko,
    czy
    > należy się im jedna paczka, czy dwie ?
    Dawanie dzieciom paczek świątecznych nie jest obowiązkowe. Wszystko zależy
    od tego, jak ta kwestia jest zorganizowana w danym zakładzie pracy. Jednak
    nie ma co liczyć na to, że ktoś wpadł na premiowanie dzieci, których oboje
    rodzice pracują w jednym miejscu. Trzeba sprawdzić, jak to jest uregulowane
    w waszym zakładzie. Jeśli jest napisane, że paczki dostają "dzieci
    pracowników", to ilość rodziców nie ma znaczenia. Jeśli natomiast, że
    "pracownik na każde dziecko", to wtedy ma znaczenie. Jednak bardziej
    prawdopodobna jest wersja pierwsza.
    Ja rozumiem, że jeśli jeden z rodziców pracowałby w innym miejscu, to być
    może dziecko dostawałoby dodatkową paczkę, ale niekoniecznie, bo w wielu
    miejscach się tego wcale nie praktykuje.
    Pozdrawiam,
    MArta