    From: Michał Pysz <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o prace - Jest podstawa i jej nie ma ;)
    Date: Mon, 02 Nov 2009 16:55:53 +0100

    Dostajesz 1500zł plus prowizję.
    Prowizja jest liczona w taki sposób jak podałeś.

    Czyli dla przykładu:
    sprzedałeś usługi za 1000zł = pensja 1500zł + 0zł prowizji
    sprzedałeś usługi za 1500zł = pensja 1500zł + 0zł prowizji
    sprzedałeś usługi za 2000zł = pensja 1500zł + 500zł prowizji
    sprzedałeś usługi za 2500zł = pensja 1500zł + 1000zł prowizji

    Jak mało sprzedasz to nie masz prowizji, jak sprzedasz dużo to prowizja
    będzie.

    Więc o co Ci chodzi?

    mp.