    From: SebCz <a...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o najem mieszkania - egzekucja
    Date: Fri, 14 May 2004 18:52:38 +0200

    > hmm.. a nie ma przypadkiem czegos takiego jak
    > "Dopuszcza się rozwiązanie umowy za wypowiedzeniem ..... miesięcznym,
    > bądz zerwanie umowy bez wypowiedzenia przez Wynajmującego w przypadku
    > rażącego naruszenia warunków umowy lub zasad korzystania z mieszkania
    > przez Najemcę."
    >
    > taki przepis powinien byc w wiekszosci standardowych umow. Nieplacenie
    > za czynsz (tez powinno byc do kiedy ma placic) jest wlasni etakim
    > naruszeniem umowy. Jescze powinien byc punkt o kaucji na poczetk
    > rachunkow i zniszczen.

    Hmm, doprecyzuję. Osoba podpisała umowę, ale potem się 'rozmyśliła',
    najpierw mnie zwodząc przez dwa miesiące, teraz chcąc się z umowy wycofać.
    Jestem stratny bezpośrednio za 3 miesiące czynszu, bo mieszkanie mógłbym
    wynając komuś innemu. Jest też 6 miesięczny okres wypowiedzenia. Ja chcę
    tę umowę wypowiedzieć, o stratach nie ma mowy, bo osoba się w ogóle nie
    pojawiła w mieszkaniu. Chodzi o sam czynsz, opłaty itd (o opłatach też
    jest w umowie). Jeśli to Najmujący wypowie umowę, czy mogę się domagać
    czynszu za 6 kolejnych miesięcy ? Bo jeśli ja, to chyba nie, prawda? Jak
    tę sprawę dalej rozegrać ?

    --
    ---
    Pozdrawiam