  • Data: 2003-01-25 17:44:37
    Temat: Re: Umowa o dzieło- zleceniodawca osoba fizyczna
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:003301c2c491$4b0adba0$0c00a8c0@euronet.net.pl..
    .

    > Gdyby tak bylo, osoba zajmujaca sie np. rzeczonym skrecaniem stolow
    moglaby
    > zarobkowac na zycie nie rejestrujac DG, tylko chodzac od domu do domu z
    > bloczkiem gpotpwych UoD i w ten sposob inkasowac po 50 zl od lebka bez
    > odprowadzania skladek na ZUS. Cos mi tu smierdzi obrazą updof i udg.

    Jezeli chodzi o PDOF, to ta osoba by wlasnie placila taki podatek, wiec nie
    rozumiem o co Ci chodzi.
    Jesli chodzi o Prawo Dzialalnosci Gospodarczej, to

    Działalnością gospodarczą w rozumieniu ustawy jest zarobkowa działalność
    wytwórcza, handlowa, budowlana, usługowa oraz poszukiwanie, rozpoznawanie i
    eksploatacja zasobów naturalnych, wykonywana w sposób zorganizowany i
    ciągły.

    --
    Jacek