eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o dzieło - wygasanie roszczeń, a wezwanie z firmy windykacyjnej. › Re: Umowa o dzieło - wygasanie roszczeń, a wezwanie z firmy windykacyjnej.
    From: a...@c...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - wygasanie roszczeń, a wezwanie z firmy windykacyjnej.
    Date: 29 Nov 2006 15:16:38 -0800

    Igor napisał(a):
    > kilka dni temu dostałem wezwanie do zapłaty od firmy windykacyjnej w
    > związku z pewną umową o dzieło z której się nie wywiązałem
    > (zresztą z winy zamawiającego). I teraz mam pytanie zgodnie z art.
    > 646 KC wszelkie roszczenia z tytułu umowy o dzieło wygasają po
    > upływie dwóch lat, czyli w moim przypadku z dniem 17 października
    > 2006. Wezwanie dostałem w postaci elektronicznej - e-mail na jedno z
    > darmowych kont na onecie. Co powinienem teraz zrobić? Czy powinienem
    > się jakoś ustosunkować do tego pisma? Jeśli tak to co napisać? i
> [...]

    A jak wygląda droga prawna przy takim postępowaniu?
    Teraz dostałem wezwanie do zapłaty emailem.
    Pewnie dostane wezwanie też pocztą - listem poleconym, którego nie
    odbiore bo mieszkam obecnie w innym miejscu, a swoim rodzicom kazałem
    nie odbierać żadnych listów adresowanych do mnie. A co będzie
    dalej?
    Komornik, sąd... jak to wszystko się odbywa?
    Na co muszę się przygotować?
    Strasznie mnie to stresuje :(