  • 1. Data: 2005-08-20 06:14:54
    Temat: Umowa o dzieło - termin płatności
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    z gminą podpisałem Umowę o dzieło (projekt parkingu).
    drobna rzecz, druk Umowy standardowy, ale nie mam w nim pozycji określącej
    terminu zapłaty za wykonane dzieło, a wyłącznie termin wykonania tego dzieła
    (do 31 lipca).
    jeżeli nie ma tego w Umowie jakie przepisy regulują terminy zapłaty?
    ile mam czekać? kiedy mogę wystąpić (przypomnieć) o zapłatę?
    z góry dziękuje za pomoc!

  • 2. Data: 2005-08-20 06:45:51
    Temat: Re: Umowa o dzieło - termin płatności
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    User of Internet wrote:
> [...]
    > jeżeli nie ma tego w Umowie jakie przepisy regulują terminy zapłaty?
    > ile mam czekać? kiedy mogę wystąpić (przypomnieć) o zapłatę?

    Przy umowie o dzieło, to w chwili oddania dzieła.
    Pewnie nie wystawiłeś rachunku.

  • 3. Data: 2005-08-20 07:35:14
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    rachunek wystawiłem - przelew na konto
    w takim razie w poniedziałek dzwonię do Urzędu z przypomnieniem :)

  • 4. Data: 2005-08-20 10:23:38
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "User of Internet" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
    > rachunek wystawiłem - przelew na konto
    > w takim razie w poniedziałek dzwonię do Urzędu z przypomnieniem :)

    A jak to nie pomoże to wezwanie do zapłaty i po sprawie. Jeżeli jest to
    urząd podpadający pod ustawę o finansach bublicznych to możesz ich
    postraszyć, że zwłoka w zapłacie powoduje konieczność zapłaty odsetek za
    zwłokę a to podlega odpowiedzialności na podstawie ustawy o naruszeniu
    dyscypliny finansów publicznych

  • 5. Data: 2005-08-20 10:53:02
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    i to się nazywa konkretna odpowiedź
    brawo pissmejker!

  • 6. Data: 2005-08-20 16:12:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    User of Internet wrote:
    > rachunek wystawiłem - przelew na konto
    > w takim razie w poniedziałek dzwonię do Urzędu z przypomnieniem :)

    Termin jest "niezwłocznie" po otrzymaniu faktury, chyba, ze na fakturze
    określiłeś inny termin.