  • 1. Data: 2004-11-23 08:46:05
    Temat: Umowa najmu - ma ktos wzor?
    Od: pjfox <pjfox@"nospam"poczta.onet.pl>

    Witam - pierwszy raz na grupie...
    Ma ktos jakis wzór umowy wynajmu? albo wynajmuje dom/mieszkanie i ma taka umowe
    sporzadzona?
    chodzi mi o wzor, co tam mniej wiecej ma byc, w jakiej formie itd.

    jakby ktos mial i chcial podeslac na pjfox wp.pl albo onet.pl to bylbym bardzo mocno
    wdzieczny

    ew. jak ktos ma jakies tipsy to ja chetnie ((-:

    --
    pozdrawia was pjfox
    ten co sie usmiecha inaczej... (-:

  • 2. Data: 2004-11-23 09:15:41
    Temat: Re: Umowa najmu - ma ktos wzor?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    pjfox napisał
> [...]
    bylbym bardzo mocno wdzieczny

    > ew. jak ktos ma jakies tipsy to ja chetnie ((-:

    Uzywasz czasem google?
    Znalezione w 0,11 sek.: http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/start.asp
    Dla ulatwienia dodam, ze wzory znajduja sie w ramce po prawej
    stronie...

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2004-11-23 09:16:33
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik pjfox napisał:

    > ew. jak ktos ma jakies tipsy to ja chetnie ((-:

    Strony umowy, czas na jaki jest zawarta umowa, okres wypowiedzenia,
    dodatkowe ( co kto placi [ gaz,prad, wode, media ], do kiedy platny
    czynsz [ w sensie oplata dla wynajmujacego ], wyskosc kaucji itp. ).

    Oraz dopisek : "w sprawach nieuregulowanych w tej umowie, obowiazuja
    przepisy KC"

    Poza tym google=> haslo : umowa najmu wzor.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-23 11:08:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 10:16:33 +0100, Mithos naskrobał(a):

    > Oraz dopisek : "w sprawach nieuregulowanych w tej umowie, obowiazuja
    > przepisy KC"

    samobójca.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-11-23 14:11:04
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > samobójca.

    Niedoswiadczony :)

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 6. Data: 2004-11-23 22:03:50
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Niedoswiadczony :)

    A jak w umowie nie ma takiego zapisu to KC nie obowiązuje?

    Zaciekawiona

    Wiewióra

  • 7. Data: 2004-11-24 14:39:36
    Od: pjfox <p...@w...pl>

    w <news:Xns95AA62B9C6FACpjfoxmaster@193.110.122.97>
    pjfox napisał(a):

> [...]
    > bylbym bardzo mocno wdzieczny
    >
    > ew. jak ktos ma jakies tipsy to ja chetnie ((-:

    Ogolnie google uzywam znam i b.lubie
    i znalezc umowy to nie problem
    bardziej mi zalezy na tym co ma byc w srodku - jakies dziwne detale

    w sensie ze ktos ma doswiadczenie z jakimis bardziej skomplikowanymi przypadkami, bo
    wzory
    nie maja wszystkich mozliwosci....

    --
    pozdrawia was pjfox