  • Data: 2006-12-30 14:32:18
    Temat: Re: Umowa na lacze internetowe
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U nas też jest zapis" do iluś tam"
    A w rzeczywistości dajemy userom- kilka razy wiecej,
    "do" jest swoistym idelanym zabezpieczneniem dla operatora"

    TP i czesc firm w umowach daje konkretne ilośći- lub gwarantowany transfer
    do serwera brzegowego.
    Generalnie są dwie mozliwssci- Łacze przydzielaczne dynamicznie, wtedy
    mzona osiagnać duze transfery, ale wumowie masz "do" Sieci z dynamicznym
    przydziałem powinny jednak posiadać uczciwego administratora który kosztem
    mniejszego zysku dokupi wieksze łacze wtedy ejst idealnie.(jak u mnie:)
    Natomiast sztywny przydzielaczny transfer jest bezpieczny ale nie mozna
    liczyć na duze transfery pow 512kbs (czasami wiecej)

    Na szczescie na rynku usług jest coraz wieksza konkurencja wiec proponuje
    zmiane operatora...