    From: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa na isniejące WWW ?
    Date: Thu, 13 Nov 2003 07:02:06 +0000 (UTC)

    Użytkownik Arek <a...@e...net> napisał:
    > Jednak będe się upierał, że nie.

    No to obaj jesteśmy uparci.

    > "Lub" to nie jest spójnik "i".
    > Wolę nawet nie myśleć jaką puszkę Pandory otworzyłabo przyjęcie Twojej
    > interpretacji tego artykułu.

    Hmmmm... Ale z tego, co piszesz wynika, że "pierwsze *lub* drugie"
    interpretujesz jako "nie pierwsze, ale drugie". Bez sensu. Jeśli
    nie podpisuje z zamawiającym umowy licencji, a tylko przeniesienia
    praw, to umowa ta obejmuje pola eksploatacji wyraźnie w niej
    wymienione. Jeśli podpisze tylko umowę licencji, to tak samo,
    obejmuje ona pola eksploatacji wyraźnie w niej wymienione.
    Gdzie jest błąd? Pamiętaj, że nie tylko "0 lub 1 = 1", ale również
    "1 lub 0 = 1" i "1 lub 1 = 1". Nie wiem, czemu uparłeś się,
    że w tym przepisie mowa jest tylko o licencji.

    Pozdrawiam,
    Gerard