eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na internet+tv - problem › Re: Umowa na internet+tv - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "Wirtualna" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Date: Sat, 12 Nov 2005 10:12:06 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <dl4bn7$sb2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dl28uq$frj$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <1b419$4374be77$3eb34ca4$13386@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs6.orange.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1131786793 29026 217.116.100.252 (12 Nov 2005 09:13:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Nov 2005 09:13:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:341969
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message
    news:1b419$4374be77$3eb34ca4$13386@news.chello.pl...

    > Z jednym zastrzezeniem. Jezeli w trakcie trwania promocji, przy umowie, w
    > ktorej klient ma gwarantowana cene na caly rok - operator zwiekszy cene
    bez
    > powiadomienia (klienta nie musi obchodzic dlaczego tak operator robi), to
    > klient moze potraktowac to, jak jednostronne zerwanie umowy ze skutkiem
    > natychmiastowym.
    nie może tak potraktować - może potraktować jedynie jako wydanie nowego
    wzorca umownego z konsekwencjami z 384(1)kc
    może wypowiedzieć z zachowaniem terminu umownego

    > Jezeli nawet powiadomi klienta z miesiecznym wyprzedzeniem,
    > to klient moze po prostu nie zgodzic sie na nowe warunki i nie ponosi
    > zadnych kosztow rozwiazania umowy. Wyjatkiem jest na przyklad sytuacja,
    gdy
    > te zmiany cen sa zawarte w umowie promocyjnej, np. tak jak to jest w
    > UPC-Chello: 2 miesiace po 4 zlote, a potem 10 miesiecy po 144 zlote.
    Jezeli
    > jednak jest to jednostronna zmiana wysokosci oplat przez operatora -
    klient
    > ma prawo wypowiedziec umowe.
    Jeżeli jest to jednostronna zmiana opłat, zastrzeżona w umowie, zaistniała z
    ważnej przyczyny, niezależnej od przedsiębiorcy - uprawnienie takie nie
    przysługuje.

    Jeśli w umowie był zapis co do zmiany ceny w związu ze zmianą stawki VAT, to
    na zmianę wysokości opłaty klient wyraża zgodę w chwili zawierania umowy.

    p.
    W,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1