  • Data: 2010-10-01 12:24:24
    Temat: Re: Umowa lojalki
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 14:15, Olgierd pisze:

    > To tylko po upływie okresu, na jaki została zawarta.

    A dyskusja zaczęła się od następującej wymiany zdań:

    'Lojalka wiąże się z dwustronnym zobowiązaniem. Pracodawca musi w
    okresie jej obowiązywania płacić Ci chyba 25% wynagrodzenia, za to, że
    nie podejmujesz działań konkurencyjnych.
    Jak nie będzie płacił, to jestem zwolniony z umowy.

    Jakiś argument, link, wykładnia? Bo na moje oko, to pieprzysz głupoty.
    (Nawet niewywiązanie się z umowy przez jedną ze stron nie zwalnia
    drugiej strony od wywiązania się, o ile nie ma zapisów tak stanowiących)'

    :)

    --
    spp