  • 1. Data: 2005-09-29 08:39:48
    Temat: Umowa kupna - sprzedaży auto.
    Od: wmikolajczyk<w...@i...pl>

    Witam,
    mam następujący problem:
    mam zamiar kupić autko - znalazłem model, który mnie interesuje, ale jest jeden
    problem: obecny właściciel nie może sprzedać auta(tylko oficjalnie do 17 grugnia
    br.) - auto sprowadzone zza granicy(zapłaciłby większy podatek przy sprzedaży
    przed upływem pół roku -PS. Ktoś wie jaki?).
    Jak i czy w ogóle można sformułować umowę, aby żadna ze stron nie poniosła
    ryzyka?
    Proszę o pomoc..

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-29 20:26:13
    Temat: Re: Umowa kupna - sprzedaży auto.
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "wmikolajczyk" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedaży
    > przed upływem pół roku -PS. Ktoś wie jaki?).

    Od wzbogacenia.

    > Jak i czy w ogóle można sformułować umowę, aby żadna ze stron nie poniosła
    > ryzyka?
    > Proszę o pomoc..

    Poczekac pol roku.

    --