  • Data: 2009-08-10 00:30:24
    Temat: Re: Umowa dla banku
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 03:13:05 -0700 (PDT), BK napisał(a):

    > Nie bronie banko ale wglad w umowy i strategie
    > kredytobiorcow to dla mnie "czywista
    > oczywistosc" alczyc trzeba z patologiami w
    > bankach ale nie z sama koncepcja badania
    > zdolnosci kredytowej :)

    Ale ta koncepcja ma być realizowana w konkretnej
    sytuacji prawno-mentalnościowej. Nie dziw się
    zatem oporom i obiekcjom ew. kredytobiorcy. Bank w
    tym układzie jest w pozycji naduprzywilejowanej a
    pomysł kodeksu bankowego nie ma szans (vide kodeks
    pracy)

    PS. futłorninga moglibyście ustawiać

    --
    pozdro