  • Data: 2006-06-19 21:54:26
    Temat: Re: Umowa...ale jaka? (fotograf)
    Od: "Grucha_pl" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat zaszedł w nieco innym kierunku. W tym czasie zdobyłem "wzór"
    umowy "za pozowanie" czyli wykonanie zdjęć nieodpłatnie.

    Czy ktoś nieco orientujący się w tych sprawach mogłby ocenić tą
    umowę?
    Znajdziecie ją pod adresem:
    "http://www.fotografia.bydgoszcz.pl/umowa.doc".

    I teraz kolejne dwa pytanka:

    1. Czy ktoś wie jak sformułować pismo które poświadczałoby o
    zezwoleniu rodzica danej osoby na wykonanie zdjęć z udziałem
    córki/syna (wymienionego/wymienionej w umowie)? Czy może to być
    zwykła dyspozycja pisemna w stylu:

    "Zezwalam na wykonanie sesji fotograficznej przez fotografa
    .......(imie + nazwisko).......... z udziałem mojej córki/mojego syna

    Podpis"

    Czy może jest to bardziej zawiłe jeśli chodzi o stworzenie takiego
    pozwolenia? Jeśli tak, to czy ktoś wie jak to ma wyglądać?

    2. Czy jeśli ma odbyć się sesja fotograficzna "płatna" (model
    płaci fotografowi) to wystarczy sporządzić umowę taką jak powyżej
    + dodatkowe pismo dotyczące płatności czy musi być to juz zupełnie
    inna umowa?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi na te pytania.