    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa
    Date: Thu, 21 Oct 2004 14:52:05 +0000 (UTC)

    Marcin Ciecwierz wrote:

    > Witam,
    >
    > Pytanie i zarazem prosba, wierze ze na tej grupie znajde bardziej
    > doswiadczone osoby niz ja, dlatego prosze o ocene wartosci, i skutkow
    > zawarcia umowy dla zleceniobiorcy, tj. w ponizszym odnosniku:
    >
    > http://klau.dyn.pl/home/umowa.html
    >
    > Czy o czyms zapomnialem, czy cos jest zle sforumowane, itp...
    >
    > Dziekuje i Pozdrawiam
    > Marcin

    Ja bym tego nie podpisał...
    Ile tych wizyt?
    Co to za modyfikacje? Kiedy dostarczą specyfikacje wymagań?
    Jaka forma konsultacji? Ile godzin/razy?
    Za mało precyzyjna, brak szczegółów dotyczących ew. kar za
    niewykonanie...
    Brak szczegółow dotyczacych tego protokołu, kto podpisuje, kiedy, co w
    wypadku kiedy osoba odpowiedzialna za podpisanie jest nieuchwytna itd.

    Możesz się władować na minę, jeśli firma jest nieuczciwa.
    Co więcej takie mieszanie usług, czyli wykonanie jakiś konkretnych
    prac(instalacja) z konsultacjami, czyli czymś rozciągniętym w czasie
    bywa ryzykowne.
    W każdym razie lepiej chyba byłoby przynajmniej wycenić poszczególne
    prace, tak żeby "w razie co" jakby migali się, np. nie dali
    specyfikacji do modyfikacji, móc wyszarpać przynajmniej część kasy.
    To uwagi z punktu widzenia zleceniobiorcy ofkoz. No i częśc wątpliwości
    jest uzależniona od kwoty, jak tam jest liczba 5 cyfrowa, to może i
    warto zaryzykowac np. bez wyszczególnienia liczby tych wizyt.

    --
    Pozdro
    Massai