    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 20 Jan 2012 12:14:48 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Umorzona sprawa - co dalej?

    On Thu, 19 Jan 2012, Michal Jankowski wrote:

    > No to zawrzyj.

    :)

    > Nie mają podstaw.
    >
    > Art. 6. 1.
    [...]
    > Wezwij wodociągi do zawarcia umowy, zacytuj ustawę.
    >
    > A jak ci się chce, to ich pozwij... :)

    Jak mu się chce, to IMVHO powinien im oddać pięknym
    za nadobne. Skoro przyszli z policją... :P
    IMO powinien wezwać na piśmie do zawarcia umowy,
    a po uzyskaniu odmowy donieść za naruszanie art.234 KK :>
    Albo przedsiębiorstwo nie miało podstaw do wszczynania
    postępowania karnego lub o wykroczenie, albo mieli
    bo z przepisu ustawy wynika kara za brak zawarcia
    umowy, a w tym drugim przypadku to oni spowodowali
    niezawarcie umowy.

    Patrzę na to tak: żądanie różnych "poświadczeń" i innych
    papierków, *bezzasadne* żądanie, jest na tyle uciążliwe,
    że trzeba żądającym skutecznie uświadamiać, że często
    nie mają prawa żądać "pan mi przyniesie".

    pzdr, Gotfryd